מדיניות משלוחים

מדיניות משלוחים

  1. מרבית ההזמנות נשלחות ממשרדי החברה הממוקמים בת"א.
  2. בחירתכם באפשרות למשלוח לביתכם או למקום עבודתכם תלווה בתשלום מצידכם, עלות המשלוח תינתן עפ"י הכתובת המבוקשת.
  3. יודגש כי הרוכש יקבל הצעת המחיר למשלוח לפני ביצוע העסקה בכדי לאפשר את בחירתו.
  4. יצוין כי על פי היעדים המחיר משתנה ונציין שכיוון שמדובר במוצר יוקרתי עלויות השילוח הן שונות ממוצר רגיל.
  5. "ביגארט ישראל" תקבע את סוג האריזה לפי המוצר ורגישותו, הכול כדי להבטיח שתקבלו את המוצר באופן מאובטח ושלם.
  6. ברכישה דרך נציג השירות של "ביגארט ישראל", תתבקשו למלא טופס רכישה שבו תמלאו פרטי כרטיס אשראי וכתובת למשלוח.
  7. "ביגארט ישראל" תוציא משלוח אך ורק לכתובת שמילאתם בטופס הרכישה והחבילה תימסר אך ורק לאדם שרשום באימות תעודת הזהות שלו/שלה מול השליח.
  8. המשלוחים יוצאים ללקוח על ידי חברת השילוח שתמצא לנכון ע"י חברת "ביגארט ישראל" באמצעות דואר שליחים או דואר אוויר ממשרדי "ביגארט ישראל" ועד לבית הלקוח/ה או למקום העבודה.
  9. יש באפשרותכם לאסוף את הפריט שנרכש מאחד מסניפי הרשת ללא עלות, רק באמצעות הרוכש עצמו בליווי העתק חשבונית הרכישה ות.ז.
  10. זמני אספקת המשלוח תלויים בזמינות המוצר ובנותני שירות השליחות, "ביגארט ישראל" תעדכן לפני הרכישה צפי אספקה למוצר.
  11. לא ניתן לבצע משלוחים בימי ו' שבת או ערבי חג.